niedziela, 20 maja 2018

przesył

Jeszcze więcej podzielić Polską Energetykę stworzyć więcej spółek, jeszcze więcej dyrektorów, prezesów członków rad nadzorczych itd. Pozwalniać pracowników fizycznych energetyków, elektryków a energii na pewno nie będzie nam brakować.Przecież za lojalność trzeba wynagradzać i obsadzić swojakami wszystkie lukratywne stanowiska nie jest ważne czy się na tym znają czy też nie. Są tak wykształceni że są specjalistami we wszystkim. Brakuje na siec energetyczną, a na Sekte Watykanska to jest kasa i to prawie 16 miliardow rocznie od ponad 20 lat. To Koszty utrzymania Sekty nas wykancza. Oni dostaja pieniadze z Budszetu Panstwa , a nam wszystkim brakuje i nikt sie nie skarzy. Ja sie skarże. Mało tego to ta Sekta winna wplacac do Budzetu kilkanascie miliardow zł podatkow , ale ze wszystkich zostala zwolniona. Dlaczego?. Mnie starego człowieka nikt nie zwolnil z placenia podatku od mojej głodowej emerytury. Dlaczego ja i mnie podobni sa okradani bo tak rozporzadzilo moje Pnstwo. To jest chyna okupacja RP przez Sekte. Nikt nie podnosi tego waznego tematu. Ja podnosze jak długo pozostalo mi życ.W tym kraju żeby znośnie żyć trzeba mieć minimum 40000/45000 netto PLN rocznie, a przeciętny człowiek ma sumę co najmniej 10000 złotych do ręki mniejszą do dyspozycji...  Ale firmy energetyczne cały czas podnoszą ceny rzekomo dlatego, że potrzebne są pieniądze na modernizacje sieci. Tymczasem okazuje się, że te wyszarpane ludziom pieniądze wcale nie są przeznaczone na modernizacje i inwestycje, ale przeżerane przez wszelkiej maści prezesów. i ciągle im mało. przecież bierzecie w rachunkach oplaty na modernizacje? na co to idzie.. to samo jest z rachunkammi za gaz. oplaty obonamentowe to ponad 50% rachunku. bierzcie przykład z usług telefonicznych.. też biora oplaty abonamentowe. ale je inwestują i nie płaczą ze zasieg bedzie słaby tylko go powiększają. a wy co? korzystacie z tego co kumuna zbudowała . tak ta niedobra komuna.. i potraficie tylko doic ludzi z kasy i płakac ze czegoś zabraknie. do roboty sie w koncu weźcie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz